‘Durf jij de uitdaging aan?’
GMG maakte voor de Radboud Universiteit een wervingsfilm die 5en6 VWO scholieren kennis laat maken met het studentenleven. Door een willekeurige dag van 3 studenten te volgen, krijgen de scholieren een goede indruk van de universiteit, het studentenleven en de stad Nijmegen.
verwante projecten
  • Nijmegen is een van de vijf finalisten voor de titel Groene Hoofdstad van Europa 2017. Deze bestaat uit een presentatie van vijf kwartier, waarvan het eerste kwartier (verplicht) een film is die de visie van de stad op de ontwikkeling van duurzaamheid weergeeft. De visie van Nijmegen is dat je sneller gaat en verder komt met duurzaamheid als je mensen de ruimte geeft om zelf groene initiatieven te ontwikkelen.
  • Nijmegen is een van de vijf finalisten voor de titel Groene Hoofdstad van Europa 2016. Op maandag 23 juni vindt in Kopenhagen de finale plaats. Deze bestaat uit een presentatie van vijf kwartier, waarvan het eerste kwartier (verplicht) een film is die de visie van de stad op de ontwikkeling van duurzaamheid weergeeft. De visie van Nijmegen is dat je sneller gaat en verder komt met duurzaamheid als je mensen de ruimte geeft om zelf groene initiatieven te ontwikkelen.
  • De Nijmeegse Vierdaagse afkomstig uit de archieven van de RVD, het Polygoonjournaal, diverse omroepen en privé personen. Met authentieke beelden en tal van reportages wordt een groot aantal hoogtepunten getoond uit de bewogen geschiedenis van de Vierdaagse.
  • Zorgverzekeraar IZA wilde een moodfilm die het onderscheidende IZA-gevoel uitdrukt. De film was een belangrijk onderdeel van het aanbestedingspakket voor VNG, Provincies en Waterschappen. De productie - i.s.m. HDtt Communicatieadvies uit Nijmegen - was een overtuigend succes: IZA won de aanbesteding.

Geef uw mening.

GMG TUKFILMS | video strategie & productie Nijmegen by
UA-71328799-1